Thursday, September 8, 2011

tq my love..

unik nya beg yg my love bagi ni ada banyak kunci..
hahahah kalau tgk je mesti nak gelak,.bukan aku je dia pun
tergelak tgk..hehh apa lagi peranan aku slaloo perli dia..
rinduuu nya kat sayang..apa2 pun pandai sayang pilih comel..ada love2 lagi..n colornya muda remaja org kata..
tq sayang Zulfazli Abdullah

hadiah yang aku dapat masa frst jupa my love selepas hampir 4 bulan tak jupa...romantik jugak my love ni biasa nya dia wat tak tau or tak pentingkan sangat benda2 mcm ni..tak sangka aku...heheheh terharu pun ada kelakar pun ada suka pun ada lawak pun ada... masa tuh aku col tanya kat mana dia kata ada kat sini la..aku kata aku dah smp tak nampak pun dia..rupanya dia pergi THE MALL carikan aku hadiah ni..hehhe terharu...tq sayang..
terima kasih sayang...mula2 ambik my love kat stesen bas Putra yang ni pun menyentuh hati aku sanggup dia dtg dari kelate sbb nak temankn aku balik ke kelate nga keta..hehe apa lagi dia lah jadi mangsa utk drive..hehhe dapat la aku tido sebelah sambil berdengkur..krooohhhh kroohhh...(dia yg ckp aku berdengkur padahal tak pun..hehhe dengki la tuh).. apa2 pun terima kasih sayang...
yang syok lagi dia tolong kakak aku berniaga kek utk hari raya..mula2 pergi umah kakak nya berbuka puasa tido kat umah kak lisa esoknya g plak tolong kakak aku kak cik sebelum balik ke kelate..
seronok sgt dapat habiskan masa bersama nya...miss u sayang...

pic ni ambik kat istana budaya masa tlg my sister

No comments: