Saturday, September 10, 2011

gemuk vs kawin

Ayat yg slaloo aku dgr masa kat kg n ayat ni mcm tak leh dipisahkan dari aku.Menyampah pun ada kenyataan or hakikat pun boleh la.. 1.Gemuk nyoh mung lonih..sehat teh..huduh benar aku tgk..senang hati ko...gemuk nyoh mcm gajah doh...bakpo wei 2. bila nak kawin,nok make nasi minyok ni,dok ker tak dok ore nok,jual mahal sgt,doh tua doh tuh,jadi andartu la wei...nikoh bilo lagi ni...
pelamin on pelamin

tembang nya huhuh
  ayat ni aku pernah post kat fb..tetiba plak aku rasa kesunyian yg amat sgt....bila aku nak merasai keseronokan disini...gemuk vs kawin...dua2 benda ni susah aku nak dapat...hahhaha nafsu makan ya allah mcm mana aku nak kurus ni..bersenam malas makan 24 jam leh nak kata..kawin ermmm belum sampai seru lagi tapi hati ni merintih je tgk pic kekawan semua dh kawin...ermmm umur makin lama makin banyak buke makin kureng...ermmmm bila masa nya aku nak lawa kurus cantik n bila masa nya aku nak kawin...ermmmm akan sampai kah waktu2 utk aku bahagia...kenapa aku keseorgan begini...ya allah andaikata ini ujian yg kau bg pada aku apa lagi yg harus aku lakukan PASRAH....ermmmmmm masih ada kah bahagia......

No comments: