Saturday, September 10, 2011

masjid india

Ni leh dikira second time aku g masjid india time nak dekat2 raya..ya allah ramai nya manusia..dari mana datang pun tak tau..niat dihati nak shoping ke beli barang2 raya..last2 apa yang dapat hanyala berjalan berasak nga org ramai sampai satu barang apa pun tak beli...hehehhe...ramainya org...lagi pun aku ni bukan nya manusia yg suka berjalan ke pergi tempat sesak2 ni..kali ni ikut kakak aku je jadi layankan je kalau harap nak g sendiri ke tempat2 yang sesak nakbernafas pun tak leh ni..alamaknya tak der la...tapi dlm kekesakan ni ada pelbagai ragam yg dpt dilihat seronok tgk telatak manusia ni kan..heheh termasuk la aku...tgk telatah anak2 kakak aku ya allah nga ramai org budak2 ni takut la hilang teringat plak cerita kasih alia...ermm masa ni kakak aku asyik menjerit je kat anak2 dia...hermmmm mcm2 ada...akhirnya dpt jugak aku beli baju melayu kat MYB sehelai baju melayu biru tuh pun kedai yang tak der org sgt...heheheh...masjid india dan raya...







No comments: