Sunday, September 25, 2011

kasih

kasih nama kawan yang aku kenal melalui seorang kawan...kisah dan perjalanan hidup dan kisah nya tentang cinta banyak persamaan dengan pengalaman cinta aku yang lepas..kenangan yang amat pahit untuk dikenang dalam hidup aku. aku tumpang simpati mungkin kah nasib dia akan sama dengan aku sewaktu dulu...dan aku harap semua itu tidak terjadi pada kasih. kenapa ya org lelaki sama je? seseorang wanita yang benar2 atau pun telah jatuh dlm khayalan dan janji2 yang dilemparkan dipersalahkan sbb terlalu menyayangi diri mereka...lelaki yang tidak pernah untuk menghargai apa yang ada didepan mata..kenapa lelaki cepat sgt berubah? kesian dekat kasih... dia menganggap diri nya bersalah sbb terlalu menyayangi lelaki itu...ermmmm kenapa semua lelaki sama sahaja aku sendiri tidak mengerti....semoga kasih n pasangan akn temui kata sepakat menemui kebahagian....good luck kasih...nasihat aku pada kasih mungkin kah halangan ini akan menemukan kasih dengan lelaki yang benar2 ikhlas mcm mana aku alami skg,,,aku sgt bersyukur kerana kisah lalu telah menemukan aku dengan my love b skg,,,benar lah kata org ALLAH hilangkan sesuatu untuk mengantikan nya dengan yang lebih baik..semoga hubungan aku nga my love juga akan berkekalan dan dpt kami harungi dugaan dan cabaran ini...amin...

No comments: