Saturday, July 2, 2011

sahabat terbaik ku..

sepatut nya ni cerita aku cerita or taip minggu or bulan lepas lagi tapi cerita tentang mereka tertangguh sbb keadaan dh berubah mereka juga berubah baru sebulan aku tidak bersama mereka masing2 mempunyai agenda masing2..aku bkn lagi kawan mereka mungkin tapi aku coretkn juga la di page ini sbb memang aku dh niat aku khas utk mereka..
jadi hari ini kul 2.30ptg 03.07.2011 aku mgabiskan cerita mereka dlm kisah aku...mereka sgt penting dlm hidup aku walaupun kini meraka jauh dan membawa haluan sendiri..


me n kema


sweet memory


me n k.elly

mereka kwn2 terbaik aku arni,yaya,kema n k.elly (ngah ambik pic masa ni)


Empat keping gambar ni adlh gmbar kwn2 aku..
atas tu, yg tepi skali tuh,
her name is AKMAR tapi aku suka panggil kema je..
yg glamor n mcm artis ni yg mcm chalies angel tuh  
nama dya AIREEN aku panggil dia k.elly..
gmbr yg last tuh ARNI n YAYA...
yeah, i love THEM so much doe..

but now,

both of them ade problem..and me to have a problem..


sorg tgah struggle lawan kehendak dya utk diri nya..
sorg  suka gelak tp pada masa yg sama amat memahami .
sorg amat pentingkan family dlm kehidupanya.
sorg lagi dh kawin n cara nya lebih matang.

kak elly,
beb aku harap ko temui apa yg ko nak
dan x sedih2 lagi..
lawan apa yg perlu..ingat ALLAH selalu..
aku taw, aku cakap senang..
tapi, semua kau yg tanggung..
aku sayang kau..
sayang sangat..
jgn biarkan perasaan mengatasi kenyataan..
jangan ingat nk mati je..
usaha nk idop tu pon kna ade..
jangan wat benda bodoh,
yg lebih wat kau sakit..
kau baik sgt dan sgt baik..
byk lagi nk di buat..
aku harap kau cepat sembuh dlm komplik diri..
kitorg kwn2 ko semuanya sayangkan kau..
nk kau heppy2 mcm dlu...
aku sentiasa doakan kau..

kema,
kema teruskan kisah hidup ceria kamu..
aku rase..
semua yg kamu simpan n telan sendiri perasaan sedih itu berjaya menjadikan ko hepy slaloo..
aku sayangkan kau sbb ko amat memahami sistuasi aku n ko byk tau apa yg aku pikirkan..
aku yakin ko akan temui jugak kebahagian nanti..
aku harap sangat..


arni,
walaupun kamu ada byk masalah..
aku yakin dengan setiap kata2 kamu dpt menaikkn semangat sndiri n rakan2..
terima kasih kerana slaloo membela aku..n kamu sgt memahami sistuasi..

yaya,
seorang yang matang dlm membua sesuatu keputusan n setiap nasihat amat bermakna....


walaupun semua nya dh membawa haluan masing2..yg pasti aku sgt menyayangi mereka..walaupun mereka sgt jauh..LOVE U ALL SO MUCH...kamu adalah sahabat terbaik sy...


 

No comments: