Tuesday, July 19, 2011

hati ku merintih,,,,

senang dan sgt mudah berbicara dan aku adlah penasihat terbaik dlm hubungan percintaan n masalah org disekelilingku...namun kalau ianya terjadi pada diri sndiri..ya allah mana tempat utk mengadu sepanjang hidup ini aku belum jumpa penasihat yang terbaik utk aku... manusia perlukan penasihat...walaupun si dia sisi tapi stay tak memahami aku sepenuhnya,....adakah susah utk fahami aku...pelik kah aku ngada kah aku..apa yang aku mahukan sebenarnya...sungguh berat utk pikul perasaan mcm ni sorg2...hanya KAU tempat ku mengadu... andaikata kamu mendgr rintihan hati kecil ku ini berilah aku kekuatan utk menempuh hari2 aku di sini di tempat yang telah kau ciptakan utk semua... sakitnya perasaan ini sakit sakit sgt2....

2 comments:

bukankosong said...

cerita je kat aku yana...kita kann best fren

yuszeanayunus said...

masalah org bercinta sid..penat la..huhuhh...