Thursday, July 28, 2011

DIA...

dia insan yg amat ku cinta..
dia tempat ku bergantung
dia tempat aku meluahkan
dia sentiasa berada di sisi ku ketika ku bersedih
dia tukang sport segala apa yg aku lakukan
dia tak pernh putus ada melayan karenah ku
dia ada waktu ku berduka bergembira bersedih dia amat memahami
dia amat mengambil berat..walaupun kekadang tegas dlm sesetengah perkara..
contoh memaksa ku makan ubat..haaha...
dia amat menyenangkan...

dia amat ku sayang

sangat seronok sebenarnya bila bercerita ttg MY LOVE B...walaupn jarak kami beribu2 batu tapi mcm dekat je di sisi...semalam b g rumah MY LOVE MA kat kg..tak sangka b leh g melawat umah ma tanpa ayg ada disana...ma sgt seronok...ermmmm terima kasih syg sbb sudi g melawat ma....siap tolong ma pasang rak la yang paling aku suke siap tolong cucikan aqurium aku kat umah tuh...dua plak aqurium...ermmmm sgt2 terharu....Terima kasih syg terima ayg dan yang paling penting layan family ayg mcm family b sendiri.....AKU SGT SYGKN DIA...moga2 jodoh kami kuat sehingga smp masanya.....ya allah kuatkan la cinta kami sama mcm cinta kami pada MU amin...

pintu utama...


rumah baru di cat

insyallah ada rezeki leh buat rumah baiki sikiy2...

balik nanti kena kemas balik ni..











*doakan kami ya semua bahagia keahir hayat..amin

No comments: