Friday, May 20, 2011

Kesedihan...

saat dan ketika ini aku sungguh rasa kesunyian...Ya allah hanya padamu aku mengadu... sunyi nya hidup aku..hari ni bermacam2 perkara yg berlaku n aku hanya mendengar sambil tersenyum itu yg mampu aku lakukan..kenapa aku slaloo jadi mangsa org yg ........ payah nk tulis...nanti kita di persalahkan...n sentiasa dipersalahkn..
 sukarnya...ari entah kenapa jiwa ini begitu merana kawan yg slaloo tikam kawan..aku ingat kan aku dh jupa kwn yg leh bkongsi susah senang sedih ketawa gembira tapi aku gagal lagi...sudah 27 tahun aku mencari tetapi ianya berakhir dgn kegagalan...
di saat ini aku sgt perlukan si DIA tapi dia tiada disisi ku saat ini..apakah dia sedang lakukan ingatkah dia pada aku sudah beralih arah kah dia?masalah cinta belum selesai masalah kekawan lagi di tambah lagi dgn masalah yg entah apa2 masalah.,..
now i realy need him....why why.....
tapi betulkah apa yg aku lakukan sentiasa tersenyum sentiasa menampakn kegembiraaan walaupun hati ini menahan kepedihan yang amat dasyat sampai bila kah harus aku tunggu kebahagiaan yg benar2 kekal dalam kehidupan aku...hanya pada Mu mampu ku berserah dan pasrah..
aku yg kesunyian...

*sebenarnya hari ini aku ingin mencoretkan kekawan yg benar2 memahami aku di bangi selangor tapi keadaan telah berubah...aku tangguh kan dulu cerita mereka...nanti kalau semua nya tenang aku akan coretkan utk taman cerita ini....ermmm skg aku amat kesedihan,,

No comments: