Thursday, May 19, 2011

Inspirasi Ku


InspirasiKu
My Love Maa
love u so much n miss u so much,,,


Azizah Binti Harun 
tiada kata dapat ku ucap aku sgt merindui insan ini my love ma...Ma angah rinduu ma sgt2...hujung bln 5 angah balik nk ambik gmbr ma byk2,,,pengubat rindu tempat jauh ni..dok leh doh tido peluk ma...heheheh....Malam ni aku nk tulis kisah insan yg sgt istimewa dan inspirasi hidup aku selama ini.beliau ialah my love ma azizah harun nama di beri...

 



masa hari raya di samping nenek ku n mak ma

suasana pilu bila saling bermaaf2

waktu adik nga feelinh..hehhe

dua org ank dara ma yg belum jupa lagi jodoh...

miss this......tunggu nk blk hujung bln..

my family..kekurangan abah..miss arwah abah....

my love FAMILY....2 dh selamat tinggal 2 lg belum....

my big family..

inspirasi angah..love u ma

sambutan bestday n holiday @tiara beach

ma n cucu kesayangan...adam

seorang yang kelakar...

ibu yg sgt sporthing dlm semua hal

first time bawak ma jalan2 pusing kedah, penang, perlis n kelantan selama 2 tahun kumpul duit nk bawak my love ma makan angin n travel...hope ma hepy waktu ni..

inspirasi ku sgt rinduu nk peluk ma..

senyuman kegembiraan...

at perlis kenduri kawin kak angkatku

seorang yg penyayang n mudah mesra..

hepy time...

me n my love ma sama tk mcm adik n kakak

@ pulau pinang kt KOMTAR

makan-makan smp termuntah.....yumyumyum

bgambr di atas jambatan pulau pinang

gelap tapi view yg cantik..

muka yg dibaham kepanasan..heheh

wajah ceria ma...ma miss u so much

at alamanda...shoping n jejalan..

seronoknyaa....

hang out with my family

miss thiss

keluarga besar kami..tak la besar mana pn...

kenduri kawin nga tunggu mkn smp

at pantai kat pahang....

ma n me again...miss u ma

dgn keluarga pok sue..

sambutan hari ibu...entah tak ingat tahun bila?

mandi manda kat air terjun...

suke nya ma apa yg di sukekn tuh...kakak pandang opah tuh napa?hahah

seronok nya makan bersila tapi rugi tk leh makan byk nanti susah nk bagun...hahahah

seorang yg caring n loving

menantu kesayangan mok(mak arwah abah)

mkn lagi....

muka yg kelaparan...heheheh

baca doa dulu sebelum mkn ya..amin

sambutan hari ibu..hahah tahun tak ingat dah?

my love ma with her mek..

potong kek dulu br pozing...

sama tak muka...?ank ma...

holiday n on the way ke cameron ni...

singgah sebentar hirup udara segar,...

permata hati ku...LOVE U

diladang bunga,,,,eh eh kebun udah,.

ma n ida...

my love ma yg kepenatan..

miss this....

bila la dpt berjalan lagi...

besarnya buah.....sedapnya...

my family...

seorang yg pengasih

opah yg pandai masak....heheheh

kat kenduri kawin....


dapur tempar kegemaran ma...

holiday lagi...heheheh

rinduuu ma...

ank ma...rinduu kan lawak ma..heheh

first time bawak nenek bercuti

gmbr kenangan di putrajaya

nak g mana tuh....

suprise part bestday aku...tq semua family...hehehhe sgt seronok...walaupn dh agak ada suprise..heheh

jom main conteng muka nga kek...

my love ma hadiah kan subang...hehehhe tq ma..



bercuti ke cherating...tq family kak nik sponsor..hehhe

ma n me...syg ma sgt2...

sukenya dua beranak ni...apa la story tuh,,,




open house....

first time mek dtg KL...

ampunkn sy me....kata ma

waktu2 ceria.....

Hari-hari aku rindu ma aku, dia la segala2nya dlm hidup aku nbagi aku, bukan hanya semalam tapi selama2nya aku sgt rinduu dan perlukan my love ma dlm hidup aku..


Kalau boleh aku nak sgt setiap saat adalah masa untuk MA..

Kalau boleh aku nak sgt, setiap ruang di hati adalah untuk MA aku yang satu..

Kalau boleh aku nak sgt, setiap sen yang aku dpt dr kerja ku adalah hadiah untuk MA..

Kalau boleh aku nak sgt , setiap hal gembira akan ku kongsi dgn MA biarlah titisan air mata gembira MA mengalir kerana aku bkn kerana masalah tapi hanya titisan gembira dari MA aku harapkan..

Kalau boleh aku nak sgt, setiap hartaku, ruangan pewaris adalah nama MA..

Kalau boleh aku nak sgt, setiap gerak geriku, akan menjadi pengetahuan MA..

Tapi..

Aku tahu aku tidak mampu untuk semua itu. 

Aku  hanya bole melihat MA dari jauh memerhatikan MA dari jauh dpt mendengar suara MA melalui telefon hanya itu yg aku boleh buat dan hanya satu dpt ku lakukan dari jauh memanjatkan syukur ke hadrat Illahi atas kehadiran MA, sejak lahirku, tika kanak-kanakku, tika remajaku, tika susah dan senang aku, jatuh dan bangunku..hanya MA sentiasa di sisiku..
Doaku, sejahterakanlah My Love MA, dan kuatkan semangat aku untuk merealisasikan tanda Terima Kasih aku untuk MA berbakti seboleh aku mengembirakan ma seboleh aku, dulu,kini dan selamanya....
terima kasih ma kerana melahirkan dan membesarkan angah jadi berjaya mcm skg....Jasa mu tk mungkin dpt ku balas sampai bila-bila..Engkaulah..

InspirasiKU

No comments: