Saturday, May 21, 2011

him back..

akhirnya dapat aku mendengar suaranya... dia kembali dr berjuang (hehehe berjuang la sgt)... terubat rinduuu yang teramat2 walaupun dia masih keletihan n tidak mempedulikan aku sepenuhnya tapi dapat dengar suaranya sudah memadai dan dpt menghilangkan resah yang selama seminggu bagaikan sebulan malah bertahun lama nya...dia deman,,mungkinkah deman rinduu mcm aku deman yg amat teruk 2 hari yang lalu.. di saat itu aku amat memerlukan dia disamping aku tapi terpaksa reda dengan ketentuan dan ari ini dia kembali di saat aku kebosanan yg teramat2...dia yg amat ku syg ZULFAZLI ABDULLAH....miss u so much b....

cinta yang hijau,...




                                                                      

2 comments:

bukankosong said...

waa...kan dah cakap Yana..:P

yuszeanayunus said...

hahahha...tuh la..saje je sbb kesunyian..sebenarnya dh tau dia g masuk hutan seminggu tapi tuh la dh biasa ada org take care walaupn jauhkan..ni senyap je ni..tuh yg mcm2 pikir..hehehhe..tq sid..