Wednesday, May 18, 2011

Cerita Kita

Pertemuan Pertama

 


Kita jumpa maso g trip ke Kolam Air Panas, Selayang. Masa tu aku ikut Iwan sajo puah g lepok2 hahahha dok seko pulok kamu sgt baik dan kecek byk dan sgt mesra. Dalam ramai2 budak2 UPNM tuh kamu nga ado sore lg nije pon sama, jadi dok la kekok sgt aku join budak2 sekolah…heheheh terdetik dlm hati kecil maso tuh baiknya budak ni.. Perkenalan kita dan kisoh kito start sini.
Kisah Kita Bermula 
duduk pn jauh2..malu la tuh..heheh


suka gmbr ni...first time keluar bdua..malu2 la tuh


sedapnya....


menyorok balik tinag


tinggi nya dia...hehehhe



Hang Out Sesama


supergirl nk baling arap x masuk longkang

gaya pegang bola bowling dh ada..tapi...ka___,heheh

yumyumyum sedapnya..

gelingan maut ni..heheheh

miss this....
ayunya budak bertudung hitam tuh..


panjat jgn tak panjat

sesi taklimat

miss this to..huhu

group laki2..

power girl...

first time main badminton sesama...

gaya juara...hahah

on the way ke Jom Heboh..layan

jom layan....

first time naik kenderaan awam,..hahaha

rinduuuu nya nk hang out mcm ni lg























Masa ni tak dok pun raso gapo2. Kamu aku rasa mace budak2 sekolah yah maso ni. Tp lamo2 kita jd makin rapat, kamu sokmo masalah kamu dengan ex kamu dn masa ni aku dgr je la, lg pun ada jugak teme ku bual sbb aku pun single n sunyi lepah 2 putus dgn ex aku, dok pernah terpikir nk serius nga sapa2, pahit sgt utk kenal teme yg bernama laki. Masa ni kamu muncul sbg pendengar setia waktu aku sedih, suko dan utk berkongsi gapo wat aku rasa. Kamu sokmo msg aku col aku tanyo kaba n ambik berat pasal sakit deme aku. Kalu aku dok bls msg mesti kamu rindu, betul dok tak tau la tp rinduuu kata kamu pada masa tu. Hanya satu nasihat aku belajar pandai2, Masa tuh la kamu luah kn apa yang kamu rasa pd aku “Akak pali akan menemani akak sampai bila-bila sehingga akak jupa seseorang dlm hidup akak” so sweet.. Sanggup ke? Aku sgt berterima kasih dn terharu, saat ni aku ada tempat untuk ngadu. Wlp gitu hati aku stay susah utk ada rasa pd kamu mungkin sejarah lama?luka dale sgt untuk di sembuh dgn mudoh sapo2 belum dpt curi n buko ht aku lg.
Setahun Berlalu..
 
di majlis tunang my friends
pantai N.9


at pasir mas

at Thailand

istana budaya

mkn jgn tak mkn

ratu pokok..heheh

my eyes....
 ayunya dia....jgn ayu sleping dh ler..


apa yg dipandang tuh...


waktu remaja...

kurusnya ank sapa ni,..

Insan ini yang diberi nama YANA…

Akhirnya…
Aku mula menyayangi dan mengasihi diri kamu. Berbagai2 dugaan yg berlaku, kamu disamping aku..ketika aku ketawa, menanggis kamu sentiasa berada disisi aku utk memberikan ku semangat. Kata2 mu yang tidak mungkin ku lupa “Ya syg. B janji.. Ya Allah, kuat kan la semangat Yuszeana Yunus, mudah kan segala urusan dia, aku sgt menyayangi dia. Amin” 


Di saat ini aku mula dan benar2 jatuh cinta kepada insan yg di beri nama PALI..

ZULFAZLI BIN ABDULLAH




seorg penyayang,,,,

sukenya dia....

seorang yg berani....

sgt tegas dan serius....

pengasih....n amat sukakn bdk2 kecil,,,

periang dn kekadang tuh kelakar....miss this senyuman..

muka time merajuk...hehehhe

perwatakan sewaktu jeles....

penuh gaya....gomo kelate gomo...

sukenyaaa.....








yzayns

Dan Kita bersatu menjadi satu iaitu KEKASIH….



kau dan aku

apa yg dilawakn tuh ..hehe



at taman permainan..

hepy time


seriusnya nk pelik menu apa nk mkn

love 4 ever

at panggung wayang
                                                                
comelnya...

hepy time...cantik gg..heheheh

apa yang dipandang2 tuh

huhuhuhu.....

gg je yg comel ni suka tunjuk gg ya...


nah ambik sebijik...sakit tak,,,

wah romantik nya dia...

kacak nya b saya ni :)

cutenya......ank sapa la ni...

berkelah2 time...

bersama

make yum yum yum...

sejuknya......



hepy time......

suka wat iklan gg...


bahagianya waktu ini.....

at taman permaisuri..

u n me...

yum yummmyy

rinduuu kan mkn bersuap ni..huhuh

misss

















seronoknya mandi manda...

















































Seperti Cinta yg kita bina ini  jelas ternyata semakin lama semakin mekar walaupun kekadang RINDU selalu membuat kita bersengketa
Menimbulkan tanda Tanya?
Apakah mungkin kita akan temui KEBAHAGIAN dalam perpisahan ini.


WSQ 615

tinggal kenangan
 

 SELESAI SUDAH CERITA KISAH PERCINTAAN KITA
PALI & YANA




Hanya pada MU Ya ALLAH..
Kuatkanlah ikatan kita, kekalkanlah cinta kita. Teguhkanlah pendirian kita dalam mempertahankan CINta yg telah kita bina ini.
Hanya pada MU Ya ALLAH..
Kita mampu berserah JODOH antara kita.
Amin…

2 comments:

jue said...

so sweet..=)

yuszeanayunus said...

sweet ke?hahhha bahasa skema je yana rasa..kihkihkih...pali pun tk baca lagi...huhuh