Sunday, April 21, 2013

Kehilangan

Tido tido tido. Hehehe dah kul 1.15 pagi mata ni wat dok reti yah susoh benar nok lelap. Male2 ni teringat kat MY SEPUPU yg skg ngaji kat politeknik terengganu. Ermmmm sedih ado sebak pon ado ermmm dok tau nok citer gano.

Ermmm sedar dok sedar doh dekat 5 bule aku dok masuk duit ko dio. Ermmm kes nyoh.... Ermmm sgt terasa hati. Ermmm dio tukar fb lepah tuh dio add adik beradik dio yah aku diketepikan mcm tuh yah dok tau dimana saloh nyoh. Di sebabkn itu alu sgt2 terasa. Kalu sebelum ini duit dikirimkn setiap bln aku bg kt dio utk wat belajar tp hati ni begitu terusik bila diperlakukan seperti itu raso dok penting dan ditinggalkn betul lah aku buke aduk beradik dio pun hanya sepupu yah pon. Tapi apa yg aku lakukan utk dio selama ni lebih drp seorg kakak. Nk masukkn dio belajar kt teknik sapo yg bersusah payah isi borang sapa yg hantar duit tiap2 bule. Dulu slaloo bertanyo kaba col ko gapo namun disebabkn dio tukar fb dn buat aku begitu jatuh air mata ni kecik sgt hati. Buke nok ngungkit tapi sangat terkilan. Dulu dio pernah oyat "ore tk kan lupo kn jaso kak ngoh kat ore" wlp masa tuh aku ckp family dio lebih penting pergorbanan aku ni sikit yah tak dok nilai pun. Namun bila dia senang dah mula ada kehidupan sendiri Smp hati dio ditinggalkn aku n buat aku spt tk wujud pun, disebabkn itu aku berdiam diri n tidak masukkn duit lg n tidak col atau pun bertanya kaba lg. ermmmm dia pun tk pernah tanya napa tiba2 tk masuk duit tiba2 tak col. Ermmm sedar dok sedar dh 6 bulan doh senyap yah. Ermmm takpo lah dio mungkin doh senang sekarang sbb tuh aku dok diperlukn lg. Aku hanya diperlukannya waktu susoh yah. Ya allah kau berikan kebahagian pada sepupu aku itu supaya dia dpt mengubah nasib family dio. Amin

Hati ku yang dilukai 😥


No comments: