Monday, April 29, 2013

29 April 2013

Ermmmm hai.. Sedihnya.. Berakhir sudah hari tua namun hati dh perasaan ni sungguh sayu. Bersediakah aku ???? Tanda tanya.
2 thn bestday yg sgt suram tidak ada lg spt2 dulu "sedihnya......." tiada hadiah tiada kek yg ada hanya wish itu pn dr 3000 org friends kt fb hanya 80 org yg wish. Ya allah bertapa hidup keseorangan nya aku di muka bumi Mu ini. Tiada kawan tiada family tiada apa2... Huhuhuhuhu sedihhhh sgt2... Sabar ya duhai hati... skg baru aku tau aku bkn lah insan terbaik utk Mu Ya Allah teruk jahat smp aku tidak disyangi disukai ermmmm knp aku. Aku sedar mungkin tidak cukup lagi ibadat ku PadaMu dan ini akibat dan hukuman yang aku harus hadapi. Ermmmmm :(

Walaupun begitu dengan rendah diri saya ucapkan ;-

ヽ(•‿•)ノ terima kasih

ヽ(•‿•)ノ tQ 乂❤‿❤乂
(ღ˘⌣˘)♥ ℒ♡ⓥℯ ㄚ♡ⓤr wish

(* ˘⌣˘)◞[_] T. Kasih [_]ヽ(•‿• )

(* ˘⌣˘)◞[_] THanks [_]ヽ(•‿• )

(ღ˘⌣˘)♥ ℒ♡ⓥℯ ㄚ♡ⓤr wish

(乂ღ˘⌣˘)ノ♥terima kasihヽ(ˆ⌣ˆ)

ヾ»-(¯`·.·´¯)-amin, TQ -(¯`·.·´¯)-«

(¯`·._.·(¯`·._.· THANKS ·._.·´¯)·._.·´¯)

¸.•♥•.¸¸.•♥• tQ •♥•.¸¸.•♥•.¸

彡☆彡★彡 tQ 彡☆彡★彡

v^√√v^ ThAnKs √v^√v^ tErIMa KaSIh √v^√√v^

──,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸thanks,.-~*

´¨¯¨`*·~-.¸»-(¯`·.·´¯) tQ (¯`·.·´¯)-«

\(◦'⌣'◦)/ terima kasih

(๑‵●‿●‵๑) ThAnKs

ThAnKs ლ(╹◡╹ლ)

TeRIma KaSiH t(ツ)_/¯

(✌゚∀゚)☞ ThAnKs

(✌◠▽◠) ThAnKs

ThAnKs ☜(ˆ˘ˆ)

✖‿✖ TeRIma KaSiH

TeRIma KaSiH【ツ】

〷◠‿◠〷

〤◕‿◕〤TeRIma KaSiH

ξξ(∵◕◡◕∵)ξξ Thanks

(井●‿●井) tQ

✿乂◕‿◕乂❣◕ ‿ ◕❣ thanks

≧◔◡◔≦ terima kasih

✿⍲◡⍲ tQ so much

(*・_・) thanks

Thanks ~~~~~~◎(◦'ںˉ◦)

♉(ˆ⌣ˆ)♉terima kasih

(❀◦◡◦)thAnkS

tq ~~~~~~◎ (井●‿●井)

(❀●‿●) terima kasih n thanks kepada semua kekawan FB, kekawan sekolah, kekawan U, kekawan kerja, kekawan sukan yg wish my bestday dan specialy my love Maa, my love B, my love family, my friends forever dan kepada sesiapa sahaja yg sudi coretkn kasih sayang utk saya wlp tiada hadiah tiada kek tiada apa2 di sepanjang hari 29 April ini. Wish2 yang diucapkan dicoretkan sungguh bermakna dan membawa erti kepada saya yg agak kesunyian dan keseorangan disini. Thanks semua. Semoga Allah merahmati semua. Amin❤
ℒ♡ⓥℯ ㄚ♡ⓤ ALL

No comments: