Friday, January 3, 2014

Pizza

Huhuhuhuhu terharu sedih n dok tau nok citer apa perasaan waktu ni. My hubby atar msg muka sedih 😞. N aku tanya napa ada masalah ke apa ke? My hubby say "sedih sgt teringat kt ayg b mkn sedap3 (family my hubby belanja mkn pizza) ayg......... " n my hubby tk lalu mkn n mkn sikit je... N aku nagis tanpa henti 😭😭😭😭😭😭😭😭 sgt2 terharu. Wlp gituh simpan rasa sebak ni n aku cuba punjuk my hubby yg konon nya aku pn mkn sedap kt sini (jauh diperantauan) dlm masa tuh air mata terus jatuh 😭😭😭😭 mencurah2 (ari ni aku mkn nasi beras yg sgt tk sedap n telur goreng lagi) itu je yg mampu skg. Huhuhuhu hanya DIA yg maha esa tau bertapa susahnya aku sebulan dua ni kewangan yg sgt kritikal. Huhuhuhu tapi semua tuh aku lalui sendiri tak smp hati nk bg tau my hubby (tiap2 ari minggu dia kerja n bg aku duit sedangkn dia masih study n perlukn byk duit) jd aku tk nk bebankn dia dgn masalah kewangan aku yg kritikal ketika ini.. Ya Allah murahkn rezeki aku n suamiku utk menjalani kehidupan yg lebih baik, amin. 

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

2 comments:

Anonymous said...

setiap ujian tu pasti ada hikmah disebaliknya..itu janji Allah.. bersabar and take care ok...-hajar

yuszeanayunus said...

Amin. Tq ajar