Thursday, December 19, 2013

Hate this feeling

Bahagia n dugaan akn datang silih berganti. Dan disaat ini rasa hidup ini sgt keseorangan. Kasih syg yg abadi pada suami, family n this feeling terasa tiada sesiapa pun yg syg diri ini sebagaimana aku syg akn mereka. Bila this feeling menjelma kebaikan meraka dr kecik hingga besar yg aku pikirkn slaloo apalah nk dibandingkn dgn apa yg mereka lakukan.
Sapa yg sanggup halau adik sendiri utk menjaga nama n kedudukan
Sapa yg sanggup biarkn adik tidur dlm kereta tiada rumah berminggu2
Siapa yg sanggup ambik tmpt adik rehat
Sapa yg sanggup bg tau keburukan adik kat rakan2 
Sapa sapa n mcm2 lg

Tapi semua perlakuan itu tetap dipikirkan ada sebab yg tidak mungkin aku ketahui bagaimana pula dgn kebaikan yg telah diberikn dr kecik smp besar

Sapa yg sanggup adik sakit tolak adik nga kerusi roda sbb berat tk larat nk angkat.
Sapa yg sanggup keluarkn belanja kalu adik berada dlm kesusahan
Sapa yg sanggup ambik jaga dr kecik sampai besar sejak abah meninggal
Sapa yg sanggup susah payah utk segala2 nya
Sapa yg sanggup buat semua kebaikan. 

Jadi this feeling tidak pernah melupakanku akn kebaikan2 yg terlah dicurakan utk mendidik ku jd mcm skg. Kebaikan n budi itu menghapus segala yg dilakukan mungkin ada sbb yg kita tidak ketahui.

Syg my family selama-lama nya wlpn tiada seorg pun yg akan faham perasaan ku ketika ini aku tetap aku.

😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍

No comments: