Sunday, July 29, 2012

Tak faham

Hai... Pelik kn manusia ni.. Dan satu hal nya ni mng dr dulu lg aku tk faham.. Masalah kot dia ni... Tiba2 col tanya kaba la apa lah tp disebabkn bulan ramadan bulan mulia ni aku malas nk ambik port lg pn aku dh lupakan semua kisah2 pahit n aku menang tk nk ingat pn tp dia ni manusia yg aku mmg tk faham. Jenis tk putus asa. Apa masalah dia pn tk tahu. Weiii ko tuh dh kawin dah ada ank jaga la hubungan itu. Ya allah lupakan aku kerana aku dh lupakan ko kenangan pahit itu aku dh tk nk ingat skg Allah dh berikan aku kebahagian disamping MYB. Ada ke dia nk aku bergmbr la nga ank dia nk bergmbr bertiga la... Eeeeeee tolong lahhhh.... Tp disebabkn bln mulia ni malas aku nk menidakkn ataupn mengiakn cuba aku tekankan disini jagalah hati isteri kamu... Aku dh bahagia disamping MYB doakn kebahagian aku ko teruskn hidup ko yg telah ko pilih.. Jgn sesali dgn pilihan yg ko sendiri buat. Allah dh tentukan jodoh kita masing2 terudkan hidup. Jgn kacau idup aku lg kerana kenangan pahit itu sungguh menyakitkan wlp luka nya trlah sembuh parut nya tetap ada oleh itu aku tidak akn pernah maafkn kamu. Mungkin di akhirat nanti kita jupa aku stay tk leh maafkn kamu buat masa skg ko doakn la supayaa sebelum aaku mati aku boleh memaafkn ko. Pelik kn ermmmm tk faham ...

No comments: