Tuesday, August 16, 2011

yuszeana

sungguh indah nama yg ma nga abah aku berikan pd aku...aku pun tak tau apa yang aku nak tulis ni..sebenarnya malam ni entah kenapa aku rasa nak menanggis aku sendiri tak mengerti kenapa sbb semua nya ok semua nya berjalan mcm biasa tapi kenapa hai n perasaan aku pada malam ni sungguh lain benar....KENAPA?semasa jari2 aku menaip karangan ini otak dan pikiran aku telah menjengah segenap sudut kehidupan hari2 yang aku lalui...bermacam2 perkara yang berlegar2 dan bermain dipikiran aku waktu ini..dan di saat ini aku terpikir bagaimana seseorg itu meneruskan kehidupan KEnapa kita wujub utk apa?
Yuszeana aku pun tak tau kenapa harus aku rasakan ini pada malam ni di saat ini...kenapa...aku pun tak tau..sejak kecil hingga sekarang apa yg aku dh lakukan aa kebaikan apa bekalan aku untuk menuju NYA bersediakah aku...berapa banyak dosa dhaku lakukan sanggup kah aku utk menghadapi nya... Ya Allah bantu la hamba mu ini kuatkan lah hambaMu ini utk menghadapi hari2....kenapa perasaan malam ni sungguh sayu, sahdu..dengan siapa aku mahu berbicara...dh lebih 20 tahun aku hidup kenapa saat ini dan malam ini aku rasakan begitu berat begitu ................
mana perginya wajah ceria ini mana perginya...apa yang aku mahukan sebenarnya...kuatkah aku utk menempuh hari2 yang harus aku lalui ini aku sendiri buta dan sgt tidak pasti apa yang aku mahukan di saat ini...ermmmmmmmmmmm banyak yang ingin aku katakan tapi aku tak tau...Yuszeana KENAPA harus begini kamu wanita kuat wanita tabah wanita yang kuat motivasi diri....ayuh jgn biarkan diri jadi mcm skg....do the best try the best utk meneruskan kehidupan sesungguhnya ALLAH itu maha mengetahui segala perancangannya...insyallah...gogogogoogog....

No comments: