Saturday, June 25, 2011

jauh tapi dekat


lama nyoh maso berjalan or bergerak dn aku harus tunggu sesuatu yang sangat entah bilo nok jadi
dan skg hanya mampu aku buat bersabar dan trus bersabar
tunggu n terus tunggu sehingga kamu hadir n benar2 jadi hak n milik aku
dan yang pastinya aku sendiri belum pasti sampai bila aku harus menunggu
sungguh sukar utk menghadapinya seorg2 n melalui dugaan yg byk dtg bertimpa2..
dan ianya sgt susah utk aku lalui hidup sendiri dan sepi tanpamu dan aku betul2 merindui kamu
kadang2 aku tpikir cari penggantimu disini...Ya allah kuatkan aku..kerana aku begitu menyayangi diri kamu
dan tidak sanggup aku melakukan itu...walaupun kamu sgt sgt jauh disana

Gelisah dan bermacam2 perkara aku pikir bila kamu tidak jwp col lmbt jwp msg sesaat saja tidak dpt khabar dan berita dari kamu aku mula curiga..kerana aku tau aku memang jadi rebutan ramai org..bertuahkah aku?
mendapat perhatian kamu...dan aku terus menunggu....
entah penantianku takkan sia-sia dan adakah ini jawapan yang pasti..aku sendiri pun keliru,,,
tolong lah berikan satu jawaban pasti supaya aku tidak bpikiran negetif...BILA?
dan entah sampai bila aku harus bertahan dan mampu bertahan...kalau kamu terus dgn sikap mu itu..huhuhu

saat kau jauh disana dan aku disini merasa begitu cemburu kepada kamu..
segal2nya merasuk kedalam pikiranku dan ianya menghatui diri aku dan aku terus melayangkan pikiran ini
tak tentu arah tentang dirimu sampai satu tahap aku rasa bagaikn nk giler 
dan aku harus menghadapinya sndiri.
apakah perasaan yang sama kau rasakan?

dan aku begitu berharap walau raga dan jiwa kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat dan ikhlas bsama2 menghadapinya..
dan bila kamu rindu padaku pejamkan mata kamu
dan rasakan a a a aku.........dapat kah kamu merasai perasaan ini..
kekuatan CINTA kita takkan pernah rapuh dan runtuh kalau perasaan ini bergabung
segala dugaan rintangan akan terhapus oleh ruang dan waktu yang menjarakkn kita ini
percayakan kesetiaan ini dan insyallah kita dpt tempuhinya...
kalau kamu dan aku betul2 ikhlas dan tulus dalam perasaa ini....aaaaku dan kamuuu..


#lagu ini benar2 sama dengan kisah aku...mari sama2 layan...ermm,,,

No comments: