Tuesday, June 7, 2011

giler talak ke apa?


ermm bakpo la ado ore yg pelik n giler mcm ni tak faham aku..yg dah lepas tuh dah la ingat demo tuh dh kawin bakpo la ore jate ni suko sgt sakitkn hati org perempuan doh nikoh wat la caro nikoh..ermmm jago bini demo sudoh la bo bo la kacau idup ambo ni..letih tau dok..ambo doh ado kehidupan sndiri n sgt bahagia dgn kehidupan skg..tolong tolong la wei pergi dari idup ambo.."sy masih syg kat awk smp mati pun sy tak leh lupakn awk,,sy memang dh wat kesilapan yg besar sy benar2 rindukn awk..tolong la" tolong tolong la wei buleh dok jadi mate..memang kenangan antara kita byk giler itu adalah kesilapan yg paling bodo ambo pernah buat sbb pernah mencintai kamu..skg ni kamu sudah tiada dlm hati ini...Ada insan lain yg telah bertahta dan mencuri hati ini lebih dr kamu n ambo betul2 menyanyangi dio...bakpo la payoh nok pehe manusio ni..dok angkat col kan berdering2 kat seratus kali angkat kan kecek bendo2 dok lojik..sampaikn 5 jam aku biarkan telefon tuh terangkat leh dio dok letok..bodo nyoh jate ni kalau dio abiskn kredit tuh tel ko bini borak nga bini n sayangi bini kan berfaedah sian ko bini dio dpt tok laki mcm ni..tolong la jgn sakiti hati perempuan sian ko ore perempuan tau dok mangkuk..kenapa aku harus dikejar lagi...bose la wei lol...aku tak akan maafkan gapo yg kamu buat kat aku dulu...pehe!!!!

No comments: