Thursday, April 30, 2015

Special my b-day 2015 from my lovely hubby

Kejutan Dari Encik Suami

28.04.2015 (mlm sebelum hari lahirku)
My hubby : mlm ni b masak utk ayg ya hadiah bday (katanya...)
Aku : ok syg..
Gogeng gogeng hubby kt dapur siap lah hidangan mkn mlm "daging goreng special" (katanya..la)
Alhamdullilah... Kenyangnya..Tq B...w/pon hanya masakkn mkn mlm dan daging goreng aje...ayg dengan ikhlas hati menerimanye..

29.04.2015 (tengahari waktu nk lunch)
Dapat whatapps dari hubby, 
My hubby : Syg jom kuar lunch sama2 
Aku : ok, nanti b smp bg tahu?
My hubby : kita mkn kt seceret resepi lah leh mkn kek kn hari jadi syg
Aku : yeaaaaa... Dpt mkn kek ingatkn daging goreng smlm dh cukup dh.. Hehehe..
Gembiranya hati dpt mkn kek.. Hahahaha.. Pandai sungguh en.suami ni bila saja nk nyakat wife dia nga daging goreng je... (Konon3nya lah)
Tq syg.., syg b ketat2.. Muahhh

29.04.2015 (ptg masa blk kerja)

Aku : masuk2 kereta terus bercerita kejadian yg berlaku kt opis hari ni... (Popetpopetttttttttt my hubby pun dgr n layankn je lah karenah wife dia ni) 
My hubby : syg....
Aku : ya b.. Napa?
My hubby : sambil tunjukkn jari kt depan cermin kereta....
Aku : wahhhhh, terkejut giler.. Biasalah air mata meleleh laaaa (kn manja.. Hahaha) tq syg
Alahai....sweet plak suamiku ini...nk jd Mcm hero2 drama ar tu..(apsal x wat cam drama tu...letak bunga 1 bonet keter....wawawa...:D )

My hubby : bini b ni kalu tk tunjuk mesti tk perasan smp sudahkn.. Suprise yg tk jd suprise.,
Aku : bini b ni bkn pemerhati mcm b.. Hahahahaha.. Tq syg lama dh nk subang ni. Pandainya beli...
Nak tgk resit..,
My hubby : biarlah rahsia...
Aku : mesti beli kat mana3 kn (tk percaya dlm hati)
My hubby : ok teka dulu berapa harga?
Aku : ermmmmm... Rm300+++
My hubby : terus kuarkn resit ......
Aku : meleleh lg air mata.. Ya Allah mahal nya mana b dpt duit kn byk dh abis masa g umrah..
My hubby : apa2 je utk isteri b yg tercinta ni... (Makin laju lahhhhh meleleh ..... Huhuhuhu terharu)

Dlm2 kereta jugak ambik pic... Terima kasih sgt syg... Dari masak daging je, smp mkn kek n akhirnya dpt subang idaman... Ur the best husband i have. Sooooo sweeetttt. Love u
Thank you b for being the best husband and my friend, for being patient with me, for laughing at me and with me, for being yourself, for being the handsomest, for entertaining me, for all your advice and kata2 romantic that i really need. For being so kind to give me kasih dn syg yg tk terhingga. I love you b for sake of Allah, and pray the best for us till jannah. Amin

No comments: